^^,
archives

Archive for

MERDEKA

Sambutan merdeka di satu tempat berdekatan. ku x pergi. sebab jauh ke? x. sebab x sihat sgt. tp reporter2 setia mereport padaku walaopon x disuruh hingga segala gossip pon direport.. dan laporan mengatakan sambutan merdeka tu xde lagu Negaraku pon. lupa kah? ke diorg yg x prasan. agak frust la dgr.. smpai lgu negaraku pon … Continue reading

sedeyh…khas buat IRC

aku da xbleh pnjam buku IRC. IRC kate ak hilangkan buku. Nilai rm700++. sedeyh. aku yakin aku x hilangkan. ak yakin ak pulangkan semua. yer. aku yakin. aku ulangi. aku yakin tp silap ak jugak, x tanda yg mana ak pulangkan. jd tak dpt buktikan apa2. masuklah mahkamah dunia sekalipun. confirm aku kalah. tp sedih….ak … Continue reading

mood=mana ye?………ilang la plak

MONOLOG warning: this post is in giler mood..only for me ..so kalau xnak buang mase, tak yah bace pon xpe..ehe. ish3 geram gak kenapa manusia suke perasan bagus termasuk saya kenapa manusia suke berkasar ye la, ak tawu kdg2 ku terkasar juga tkdg2 kecik ati jgk dengan insan bernama manusia ni..hai manusia,,,,manusia,,,,, “sedih la kdg2 … Continue reading

you and i see

When your world falls apart When your pain claims your heart I’ll be there, I’ll be around And I will never let you down Leave that pain, don’t give up You will fly up high again Count on me, we are together We’ll make it through this stormy weather C/o: No matter what they say … Continue reading

Maher Zain

Barakallah Lyrics (Maher Zain) Barak Allahu Lakuma We’re here on this special day Our hearts are full of pleasure A day that brings the two of you Close together We’re gathered here to celebrate A moment you’ll always treasure We ask Allah to make your love Last forever Let’s raise our hands and make Do’a … Continue reading

Salam Ramadhan Mubarak

Kepada semua Sempena tibanya bulan baik Ramadhan saya terlebih dahulu ingin memohon ampun dan maaf jika saya ada berbuat kesalahan, baik yang tidak di sengajakan mau pun yang di sengaja, saya ada menyakiti hati di antara anda semua saya ada terlanjur kata bila berbicara dan mohon halalkan makan & minum yg pernah anda berikan kepada … Continue reading

August 2010
M T W T F S S
« Jul   Sep »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Blog Stats

  • 5,328 hits

Categories